23 Nisan 2009 Perşembe

Zeytin Çekirdeği

Aşağıdaki yazı mail'ime gelmişti. Paylaşıp paylaşmamakta kararsız kaldım aslında... Şöyle diyelim:
"AŞAĞIDAKİ YAZININ İÇERİĞİ HAKKINDA HİÇBİR SORUMLULUK KABUL EDİLMEZ.
DOKTOR TARAFINDAN ONAYLANMADAN UYGULANMASI ÖNERİLMEZ!"



"Arkadaşlar kendi hayatımda ve yakınlarımın hayatında yaklaşık 5 yıldan
beri denenmiş olan ve hiç bir yan etkisi olmayan mucizevi bir tedavi yöntemini
paylaşmak istiyorum:

Yıl 2003'te ben hemeroid ameliyatı için gün almış ameliyat gününü
beklerken o günlerin çabuk geçmesi ve bir an önce çektiğim acılardan
kurtulmak için günün 24 saatini dua ederek geçiriyordum.

Midemde gasrtrit,bağırsak tembelliğine bağlı kabızlık ve buna bağlı
olarakta hemeroid vardı ve bunlar çok ilerlemiş bir durumda idi...

Her ne yersem yiyeyim boğazıma kadar bir yanma ve çok şiddetli
sancılar çekiyordum...

Bir gün arkadaşlarımdan birisi ile kahvaltıda buluştuk ve o iştahla
çeşitli yiyecekleri yerken ben çay içerek her zaman olduğu gibi
kahvaltıyı geçiştirmeye çalışıyordum...

Bu durumu görünce neden yemediğimi sordu bende ona detayları ile
çektiğim sıkıntıları anlatınca bana zeytin çekirdeklerini çıkarmayıp
yutmamı söyledi,önce şaka yaptığını sandım ama onun
çekirdeklerin hiç birini çıkarmayıp yuttuğunu görünce inandım.

Bende kahvaltıya başlayıp çekirdekleri yutmaya başladım.

Çok ilginçtir yıllardır sabah kahvaltılarını çay içerek geçiştirdiğim
halde boğazıma kadar yanmalar hissetmeme rağmen o gün midemde yanma
olmadı kahvaltıdan taklaşık yarım saat kadar sonra midemden saf
zeytinyağı kokusu geldiğini hissettim..

Arkadaşıma midede çekirdeğin erimeyeceğini zaten rahatsız olduğumu
söylediğimde bana mide özsuyunun zeytin çekirdeğini çok kısa bir
sürede parçalayarak saf zeytinyağına ve şifalı yağlara ulaşıldığını
geriye kalan posanın ise bağırsakları onarararak rahatlattığını
dolayısı ile kabızlığın ve hemeroidinde tedavi olduğunu yanı sıra
damar sertliğinden hazımsızlığa kadar bir çok derde şifa olduğunu
söyledi..

İlk önce bütün bunların hayal olduğunu düşünmeme rağmen bu
konuda şifa bulmak için katlandığım eziyetleri hatırlayınca bunun çok daha kolay
olduğunu düşünerek çekirdekleri yutmaya devama ettim ...

ilk 15 günde midemdeki yanmalar ve gastritin yumuşadığını ve yok
olduğunu,hemeroidimin verdiği ızdırapların sın bulduğunu gördüm.Her
geçen gün onlarca zeytin çekirdeğini yutarak sağlığıma biraz daha
kavuştum.Bu arada ameliyatımı iptal ettim ve halen bu mucizevi
ve hiç bir yan etkisi olmayan ilacı yutmaya devam ediyorum.3 aylık bir
sürenin sonunda cildimdeki matlığın yerini bir parlaklık ve bütün
ızdıraplarımın yerini bir mutluluk aldı.

Yaklaşık 6 seneden beri etrafımda bu dertlerden muzdarip olan onlarca
kişiye tavsiye ettim ve hiçö firesiz hepside şifa buldu,inanın
benim 5 ve 11 yaşlarında iki oğlum var onlar bile yutarlar yedikleri
zeytinlerin çekirdeğini.

Arkadaşlar sonsuz şifa kaynağı bir ilaç hiç bir yan etkisi yok ben
yıllardır taştan sert şeyleri bile eritiyorum ve hiç bir sıkıntım
kalmadı inanın migren ağrılarında bile çok mükemmel sonuçlar veriyor.
Yapmanız gereken şey yediğiniz tüm zeytinlerin çekirdeklerini yutmak
sayı sınırı yoktur.

Yalnız zeytin meyvesini çiğneyip çekirdeğini yutun zira meyveyi olduğu
gibi yutarsanız mide zeytinin dışındaki ince zarı eritemiyor ve olduğu
gibi dışarı atmaya çalışıyor ve size hiç bir yararı olmaz

Meyve bölümünü yedikten sonra kalan çekirdeğini yutacaksınız.

Bana sadece Allah razı olsun derseniz yeter biz onlarca insan bu olayı
tüm çevremize yayıyoruz her kes istifade etsin hem çok ucuz hem çok
etkili.. kalın sağlıcakla..."